W naszej szkole inwestujemy w nowoczesne technologie tworząc przestrzeń do nauki na miarę XXI wieku!
"Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią."
DZIEŃ BABCI I DZIADKA W PRZEDSZKOLU
"Moja Babcia i mój Dziadek to wspaniali są Dziadkowie” - tymi słowami rozpoczęła się uroczystość związana z Dniem Babci i Dziadka, która odbyła się w naszym przedszkolu 28 stycznia br.
Pani wicedyrektor powitała ciepłymi słowami miłych gości, składając im serdeczne życzenia zdrowia, i samych pomyślnych i pogodnych dni. Seniorzy mogli podziwiać talenty i umiejętności swych wnuków prezentujących wiersze, piosenki i życzenia. Mali artyści z dużym przejęciem i zaangażowaniem odtwarzali swoje role. W ten sposób mogli podziękować swoim Babciom i Dziadkom za cierpliwość, opiekę i czas, jaki poświęcają swoim wnuczętom oraz za ogrom bezinteresownej miłości. Wszędzie słychać było gromkie „Sto lat”, które wzruszało gości.
Na koniec wszystkie wnuczęta obdarowały swoich bliskich własnoręcznie przygotowanymi laurkami i prezentami. Goście ze wzruszeniem i dumą patrzyli na swoje pociechy, którym brawami dziękowali za występy.
Dopełnieniem uroczystych spotkań był słodki poczęstunek.
Był to dzień niezwykły, nie tylko dla dzieci, ale także dla zaproszonych gości, dzień pełen wzruszeń, uśmiechów, radości.
Video wkrótce...
Słoiki na lekcji języka polskiego
Od pewnego czasu wszystko co ekologiczne lub samodzielnie wykonane cieszy się ogromną popularnością. Zasada DIY (do it yourself – zrób to sam) została wykorzystana na przygotowanie powtórzeniowej lekcje języka polskiego w klasie szóstej.
Uczniowie przynieśli na zajęcia czasopisma, nożyczki oraz klej, a słoiki dostaliśmy ze szkolnej kuchni. Temat lekcji brzmiał: „ Utrwalamy wiadomości o częściach mowy”. Dzieci zostały podzielone na pięć zespołów. Każda grupa wylosowała jedną część mowy spośród: zaimków, liczebników, przysłówków, spójników, przyimków. Praca polegała na znalezieniu w przyniesionych gazetach wylosowanej części mowy i naklejeniu jej na słoiki.
Zadanie wzbudziło wiele emocji wśród uczniów, zaangażowało wszystkich do intensywnego myślenia, a przede wszystkim służyło utrwaleniu wiadomości o poznanych częściach mowy.
Oto efekty pracy szóstoklasistów: