W naszej szkole inwestujemy w nowoczesne technologie tworząc przestrzeń do nauki na miarę XXI wieku!
"Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią."
Ramowy rozkład dnia
realizowany w grupie dzieci starszych
7.00 – 8.00 – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, gry i zabawy dydaktyczne przy stolikach, poranne ćwiczenia gimnastyczne
8.00 – 8.20 – zajęcia w grupach, praca z dzieckiem zdolnym, wspomaganie dzieci o indywidualnych potrzebach edukacyjnych, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe, rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniem dzieci, ćwiczenia kształtujące prawidłową orientację przestrzenną, rozpoznawanie dźwięków, segregowanie obrazków, ćwiczenia kształtujące nawyki ruchowe związane z kierunkiem pisania, ćwiczenia grafomotoryczne, ćwiczenia logopedyczne, inne propozycje nauczyciela
8.20 – 8.30 – porządkowanie sali, czynności higieniczne – doskonalenie czynności samoobsługowych
8.30 – 8.45 – śniadanie
8.45 – 9.00 – zabawy dowolnie wybranymi zabawkami, zabawy przy muzyce.
9.00 – 11.20 – zajęcia wychowawczo-dydaktyczne prowadzone wg miesięcznych planów opracowanych na podstawie programu nauczania. Realizacja wybranego programu wychowania przedszkolnego poprzez malowanie, rysowanie, tworzenie prac z różnych materiałów, śpiewanie, naukę tańca, słuchanie opowiadań, słuchowisk i bajek, zabawę w teatr, naukę wierszy, oglądanie filmów, rozmowy, dyskusje, rozwiązywanie zagadek, rebusów i kalamburów, doświadczenia, hodowle roślin i ich obserwację, spacery, zabawy ruchowe w sali lub na świeżym powietrzu, ćwiczenia gimnastyczne.
11.20 – 11.30 – porządkowanie sali, czynności higieniczne – doskonalenie czynności samoobsługowych
11.30 - 12.00 - obiad
12.00 – 14.00 – relaks poobiedni - słuchanie utworów literackich i muzyki relaksacyjnej. Zabawy w zespołach, zajęcia indywidualne z dzieckiem zdolnym oraz zajęcia wyrównawcze, zajęcia dodatkowe dla całej grupy. Zajęcia dodatkowe organizowane przez nauczyciela dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Gry i zabawy w sali lub na świeżym powietrzu
14.00 – 14.15 - porządkowanie sali, czynności higieniczne – doskonalenie czynności samoobsługowych
14.15 – 14.30 – podwieczorek
14.30 – 15.30 – dowolne gry i zabawy w sali lub na świeżym powietrzu, praca w kącikach zainteresowań, praca indywidualna nauczyciela z dzieckiem, rozchodzenie się dzieci.