CookiesAccept

UWAGA! Ta strona używa plików cookies (cisteczka).

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka plików “cookies” serwisu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borownie:


1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą oraz czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki min. do: możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu, dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego, preferencjami wyświetlić stronę, do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych stosujemy procedury i zalecenia ustawodawcy, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym.
6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, jednak ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
7. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym chwili zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
8. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

Szósta klasa i lektura w pudełku

Klasa szósta omawiała na lekcjach języka polskiego książkę Alfreda Szklarskiego pt. „Tomka w krainie kangurów”.
Jako podsumowanie uczniowie przygotowali ….lekturę w pudełku.

Atrakcyjna metoda zmotywowała uczniów do pracy i sprawiła, że po lekturę sięgnęli także ci, którzy jej na początku nie przeczytali.

Z powieści mogli sami wyczarować taki świat, jaki sobie wyobrazili. To nic, że zamiast tygrysa bengalskiego zagościł tu lego kot, zamiast psa dingo ulubiona maskotka, zamiast parowca „Aligator” żaglówka, a bohaterowie powieści byli ulepieni z plasteliny. Wyobraźnia i zaangażowanie miały większą wagę. A przy tym na wieczku pudełek napisali streszczenie, narysowali szlak wędrówki Tomka Wilmowskiego przez Australię. W środku znalazły się zrobione przez uczniów mapy podróży, ilustracje, plan wydarzeń,  list Tomka do wujostwa Karskich, sztucer, pusta klatka, zwierzęta i rośliny charakterystyczne dla australijskiego kontynentu.  Ileż to było zabawy przy tworzeniu takiego pudełeczka! Zobaczcie sami...